
ФОТО: Валентин Ожго, Авто24|
Позитив уже в тому, що під ці зібрані в Україні машини створено робочі місця
Йдеться про вантажно-пасажирський автомобіль на базі Fiat Ducato L3H2 з подіуму української компанії "Спецтехномоторс" (STM) та Staria 2.2 CRDi 3-Cargo 6MT від Hyundai.
Hyundai Staria 2.2 CRDi 3-Cargo 6MT – новинка для українського ринку в кузові вантажний фургон.
Читайте також Мінівен Hyundai Staria віддали медикам в оренду: скільки вони за це платитимуть
Маючи 177-сильний дизельний двигун 2.2 CRDi (Euro VI) та 6-ступеневу механічну коробку передач, цей фургон розганяється до сотні за 12,5 сек. При цьому споживання палива у вантажівки напрочуд ощадливе – всього 7,5 літра на кожну сотню пробігу.
Читайте також Корея прислала рідкісні для України "швидкі" Hyundai Staria
Кабіна тримісна. Решта простору відведена під багажний відсік, розмір якого доведено майже до 5 тис. літрів (4 935 л).
Щодо систем безпеки та допомоги водієві, то тут доволі дивовижний пакет, починаючи від систем електронної стабілізації (Electronic Stability Control) ESC та антиблокувальна система гальмування (Anti-lock Brake Sym) ABS і закінчуючи помічником при старті вгору (Hillstart Assist Control) HAC та асистентом запобігання повторному зіткненню (Multi Collision Braking) MCB.
Водієві у підмозі також буде електромеханічний підсилювач керма з механізмом його регулювання по висоті та глибині. На кермо також заведено управління аудіосистемою. Таким чином, водієві та його пасажирам (експедитору) створено усі умови для комфорту в дорозі.
Вантажно-пасажирський фургон Fiat Ducato L3H2 привертає увагу вже тим, що його зібрали в столиці. Звісно, наліпку "Зроблено в Україні" він ще не заслуговує через відсутність необхідної частки локалізації.
Читайте також Спеціальний транспорт для ветеранів передано у регіони
У нинішній версії Ducato L3H2 зберіг свої характеристики. В першу чергу це 130-сильна потужність тубодизельного двигуна. Він працює в парі з 6-ступеневою механічною коробкою передач.
Попри видовжений кузов та високу стелю, що у русі створює значну парусність, плавні вигини кузова та легка ходова запобігають перевитратам пального. Для LCV споживати 7,2 літра на сотню пробігу у змішаному циклі вважається доволі економічно.
Автомобіль має електронну систему курсової стабілізації автомобіля та системи адаптивного контролю завантаження. Окрім цього, водій отримав помічника у вигляді гідравлічної системи допомоги HBA, що незамінна при екстреному гальмуванні.
Читайте також Італійські аналоги "шишиги" Iveco ACM 90 тепер служитимуть в ЗСУ
Тут встановлено систему запобігання перекидання автомобіля та помічника при старті на підйомі. Дворядна кабіна позбулася суцільної перегородки. Вона є тільки між салоном та вантажним відсіком.
Ретельний огляд салону у зоні другого ряду показав доволі оригінальні рішення для розміщення пасажирів. Тут не ставили рундук чи диваноподібну лавку, а зберегли людям особистий простір. Для цього встановили три зручні крісла з підлокітниками, високими ортопедичними спинками та зручними підголівниками.
Читайте також Італійці знову підсилили автопарк медиків Одеси: прийшов добротний Fiat Ducato
Таким чином при виїзді на об’єкт, у т.ч. віддалений, склад ремонтної бригади матиме можливість легко й в комфортних умовах подолати дорогу. Для цього створено достатній простір для ніг у бік передньої частини салону.
В салоні є також накопичувальна зона для розміщення особистих речей екіпаж в зоні дверей. При потребі там можна встановити хіба що відкидне четверте за відліком крісло.
Фото: Валентин Ожго, Авто24