MAN показав екологічні вантажівки для усіх логістичних завдань

MAN Truck & Bus на виставці IAA сповна розкрив номенклатуру вантажівок та фургонів із найновішими електричними, водневими та дизельними приводами. Щобільше, група екологічно чистих машин на цьому форумі переважала.
MAN на IAA 2024: про електрику й водень дбає, але про ДВЗ не забуває - Auto24

ФОТО: MAN|

MAN про електрику й водень дбає, але про привід від ДВЗ не забуває

logo18 вересня, 17:46
logo0
logo0 хв

Виробник на IAA 2024 відсвяткував світову прем’єру нового MAN eTGL. Ця 12-тонна вантажівка з електроприводом і запасом ходу до 235 кілометрів та швидкою зарядкою за 30 хвилин має добрі перспективи.

Читайте також Сімейство електровантажівок MAN доповнилось 12-тонником eTGL

Вантажність 6600 кг може коливатися, все залежить від кузова, але у будь-якому разі тут запропоновано чудовий варіант тихого транспорту без викидів CO2 для міської логістики. Зацікавленість вже є від малого та середнього бізнесу для в продовольчої мережі, роздрібної торгівлі, громадського харчування, сфери побутових послуг та дистрибуції.

Таким чином, відтепер разом із новачком eTGL та eTGS й eTGX бренд має повний портфель моделей в розмірній групі від 12 до 50 тонн з повністю електричним приводом.

Читайте також На шасі MAN TGS будуть працювати командні пункти для авіаторів

Представники "важкого" класу MAN eTGX і MAN eTGS розраховані на логістичний сектор з далеким плечем перевезень, кузовні рішення та інші транспортні завдання. Їх ваговий потенціал від 18 до 28 тонн передбачає потужність 333, 449 та 544 електричних к.с. від трьох, чотирьох, п’яти або шести батарей, які можна комбінувати за модульним принципом.

Окрім цього, MAN також вперше презентував на IAA інноваційну схему накопичення електроенергії з сьомою високовольтною батареєю для шасі MAN eTGX 6x2. Сьома батарея має місткість 623 кВт-год (можна використовувати 560 кВт-год) і значно збільшує запас ходу. Тепер залежно від стилю водіння це забезпечує пробіг під 650 км без підзарядки.

Читайте також Мобільні медичні комплекси FST на базі Rheinmetall MAN підуть на фронт

Приємно здивувала інформація про те, що MAN eTGX і MAN eTGS готуються до майбутнього стандарту зарядки мегават MCS потужністю до 1000 кВт, що дозволяє підзаряджати вантажівку під час перерви водія. Це забезпечує щоденний запас ходу до 800 кілометрів у конфігурації з шістьма батареями.

Така новизна викликала неабиякий інтерес у клієнтів. На цей час вже отримано близько 2300 запитів. Найбільше замовлення на 100 автомобілів надійшло з Франції.

Читайте також MAN hTGX з водневим двигуном стане альтернативою електровантажівкам

Виробник не обійшов увагою й тему водневої технології. На виставці IAA MAN представляє прототип вантажівки з водневим спалюванням. MAN hTGX спочатку буде постачатися клієнтам у Німеччині, Нідерландах, Норвегії, Ісландії та окремих неєвропейських країнах. Перші 200 автомобілів відправляться замовникам з 2025 року.

В класиці ДВЗ виробник запропонував нову трансмісію PowerLion. В ньому – високоефективний двигун для тягачів MAN TGX і TGS, щоб задовольнити постійний попит на звичайні вантажівки з двигуном внутрішнього згоряння під час технологічного переходу до приводів з нульовим рівнем викидів.

Читайте також Львівським "королевичам" перепав 480-сильний MAN TGX

Двигун, розроблений спеціально для автомобілів MAN, на основі комплексного технологічного досвіду Traton Group, забезпечує значне подальше скорочення витрат палива та скорочення викидів CO2 до 4 відсотків за допомогою коробки передач MAN TipMatic 14. Вона також є новою, як і нове покоління гальм та аеродинамічних заходів.

За весь термін служби автомобіля це призводить до економії витрат понад 20 000 євро за поточними цінами на дизельне пальне та до 35 тонн CO2.

Фото: MAN