
ФОТО: Alpine|
Alpine A390
Після запуску власного електричного хетчбека A290, заснованого на базі Renault 5, бренд Alpine продемонстрував рекордний показник продажів у 2024 році. Аби примножити успіх, автовиробник розширює модельний ряд новим електричним кросовером.
Читайте також: Французська жандармерія узяла на озброєння 26 люксових спорткарів Alpine A110
Однак, Alpine уникає цього терміну, називаючи новий A390 електричним “спортивним фастбеком”. Дійсно, кузов новинки має стрімкий, аеродинамічний силует та гострі лінії. Дизайн моделі майже повністю ідентичний стилю концепції A390_β, який презентували в жовтні того року.
Його головною особливістю є трикутні акценти на передньому бампері та світлодіодна оптика на всю ширину кузова спереду та ззаду. Електромобіль пропонується з дисками на 20 або 21 дюйма й має кліренс в 152 міліметри. В салоні є панель приладів, що, схоже, була запозичена в Renault Megane E-Tech.
Діагональ цифрової панелі приладів становить 12,3 дюйма, а центрального дисплею – 12 дюймів. Однак, новинка має більш преміальне кермо та матеріали оздоблення. Серед видатних особливостей – ківшеподібні сидіння Sabelt зі шкіри Nappa, що встановлені у флагманській комплектації, а також аудіосистема Devialet з 13 динаміками потужністю 850 Вт.
Також на тему: Nissan Micra стала електричною та отримала базу від Renault 5
Об’єм багажного відділення становить 523 літри. Довжина Alpine A390 становить 4615 мм, ширина 1885 мм, висота 1532 мм, а колісна база — 2708 мм. Це робить його на 136 мм коротшим та на 92 мм нижчим за свого прямого конкурента – Tesla Model Y.
В основу Alpine A390 покладено платформу AmpR Medium, яку також використовують Renault Megane E-Tech, Scenic E-Tech та Nissan Ariya, однак, за словами автовиробника, інженери змінили налаштування шасі за допомогою спеціального обладнання та програмного забезпечення, аби водії отримали нові враження від водіння.
Також цікаво: Renault Austral впізнає власника та вітається з ним на ім'я
Модель пропонуватиметься у двох комплектаціях: GT та GTS. Обидві версії оснащені тримоторною силовою установкою, в якій один електромотор розташований на передній осі, а інші два – на задній. Базова версія має потужність в 401 к.с. й 650 Нм, а флагманський GTS пропонує до 469 “конячок” й 808 Нм крутного моменту.
У топовому виконанні фастбек розганяється до першої сотні за 3,9 секунди й розвиває максимальну швидкість до 220 км/год. Незалежно від комплектації, ємність батареї становить 89 кВт-год, яка забезпечує запас ходу від 520 до 555 кілометрів. Вона підтримує заряд потужністю до 190 кВт.
Читайте також: Euro NCAP розбила 16 авто: які результати
В Європі прийом замовлень на Alpine A390 розпочнеться в четвертому кварталі 2025 року. Остаточну вартість моделі ще не оголошена, але за попередніми оцінками, базова версія коштуватиме від $81 300, а топова комплектація – від 94 800 доларів. Це робить новинку від Alpine такою ж дорогою як Porsche Macan EV, ціна якого у Великій Британії починається від 68 500 фунтів стерлінгів (92 800 доларів).