У Німеччині створили трасу для випробувань екологічно чистих вантажівок

Iveco відкрив в Ульмі, Німеччина, повністю оновлений тестовий трек для випробовування вантажівок, автобусів та спеціальних транспортних засобів, включаючи електричні та водневі вантажівки.
Для чого Iveco Group модернізувала трек у Німеччині: прогноз - Auto24
logo15 жовтня, 21:26
logo0
logo0 хв

Нова розширена зона тестування концерну Iveco займає 150 000 квадратних метрів. Реконструкція відбулася після торішньої модернізації випробувального полігону Групи в Турині, Італія.

Як можна зрозуміти з повідомлення виробника, разом ці два найсучасніші комплекси значно розширюють можливості компанії щодо випробування комерційних автомобілів наступного покоління.

Читайте також Електрична фура без дзеркал подолала 150 кілометрів заднім ходом

Гроші вкладено на перспективу

Інвестиції у тестувальний трек в Ульмі тепер зрозумілі на всі сто відсотків: абсолютно нові електричні вантажівки Iveco будуть вироблятися на виробничому майданчику в Ульмі.

Після масштабної реконструкції автовиробник отримав овальну трасу довжиною 1,6 кілометра з крутими поворотами, нову динамічну зону водіння та спеціальні ділянки для тестів гальмування, шуму та їзди на пагорбах.

Читайте також Латвійський водій встановив рекорд зі сп'яніння та віддав автомобіль до України

Це дозволяє компанії Iveco проводити всебічні випробування продуктивності та безпеки транспортних засобів в реальних умовах.

Реновація мала екологічний слід

Навіть опоненти визнали, що тут активно попрацювали екологи: велика кількість асфальту та бетону була використана повторно.

Цей позитивний фактор до того ж підкріплено ще одним важливим екологічним кроком – завдяки використанню місцевих матеріалів скоротилися транспортні відстані та викиди на будівельному майданчику.

Читайте також На чеських дорогах з’являться інспектори нової служби: чого очікувати

Окрім цього вжиті заходи щодо управління дощовими водами та зменшення шуму.

З поглядом у майбутнє

Траса, відкрита в Ульмі наприкінці 1980-х років, після капітальної реконструкції адаптована до нових типів техніки. Її будівництво велося з урахуванням майбутніх технологій. В першу чергу тих, що використовуються на борту електричних та водневих транспортних засобів.

Читайте також Армія Нідерландів відмовилась від DAF та Scania

Висновок про ключові моменти

Ульмська траса займає площу 150 000 квадратних метрів з новою зоною динаміки водіння та овальною трасою довжиною 1,6 кілометра.
Спеціальні зони випробувань включають траси для гальмування, шуму та випробувань нахилу в реальних умовах.
Акцент на сталому розвитку полягає у використанні переробленого асфальту та бетону, місцевих матеріалів та впровадженні методів будівництва, що скорочують викиди.
Оновлення Турина охоплює 30 000 квадратних метрів з овалом довжиною 1,2 кілометра, зонами розгону/гальмування та схилами до 60%.
У групі Iveco працює 36 000 співробітників на 19 промислових об'єктах та в 30 науково-дослідних центрах по всьому світу.

Читайте також З’явилося відео нових фургонів eJolly та eSuperJolly від Iveco

Які треки має Україна

На жаль, жодного автомобільного треку у нас немає. Втім, вітчизняний виробник важкої комерційної техніки також відсутній.

Свого часу доволі потужний майданчик для випробувань та демонстраційних показів важкої техніки, у тому числі воєнної та для гуманітарних місій ООН, був у Кременчуці на території ХК "АВтоКрАЗ".

Тестова зона і понині там є, чого не скажеш про автозавод, чия продукція була відома усьому світу.