Укрпошта продає старі авто: чому не в ЗСУ

Укрпошта повідомила про чергові аукціони продажу старих та побитих автомобілів з регіональних автопарків поштової служби.
Укрпошта рекомендує свої машини-донори  для ремоту армійських  машин радянських часів- Auto24

ФОТО: Колаж Авто24|

Стан зносу такої техніки сягає 96 відсотків

logo2 грудня, 20:00
logo0
logo0 хв

Мова йде про продаж на Prozorro 716 автомобілів, починаючи "від музейних раритетів до рекордсменів пробігу", одометри яких накрутили кількома кругами мільйони кілометрів. Про це йдеться в релізі поштового відомства.

Аукціонний розпродаж проводиться за принципом "один регіон – один лот". Кожна область в середньому виставляє на торги десь три десятки машин.

Читайте також Поштарі замість велосипедів осідлають вантажні моторолери

Хмельницький гараж продає найбільше

Обсяги продажу не залежать від економічного статку областей. Скажімо, Хмельниччина передала на аукціон лот з 73 одиниць транспорту. Це – найбільший портфель.

Найменший перелік техніки для продажу виставила Донецька область (тимчасово окуповані регіони не включено). Там "до аукціону потраплять лише чотири автівки".

ГАЗ-52 не битий, не скручений, а ось Citroën битий

Є доволі цікаві зразки техніки. У списку найстаріших автівок з'явилася вантажівка ГАЗ-52 1979 року випуску. Її виставив на продаж автопарк поштовиків з Полтавщини.

Читайте також Укрпошта розпродає свій автопарк 90-х та 2000-х років

Наймолодший за випуском Citroën Berlingo 2021 року. На аукціон він потрапив після ДТП, в експлуатації пройшов лише 2 тисячі кілометрів.

Машин випуску до 1991 року небагато, усього 28. Загалом же до епохи часів радянського періоду увійшло 654 одиниці транспорту. В основному це бренди УАЗ, ВАЗ, КАМАЗ, ГАЗ, МАЗ, на яких трималася уся поштова логістика.

Рекордсменом пробігу є Volvo FH12

Магістральний тягач Volvo FH 12 з гаража поштового відомства у Києві є рекордсменом пробігу. Його одометр маже тричі розпочинав відлік з нуля.

Машина за час експлуатації пройшла 2,9 мільйона кілометрів. За підрахунками економістів автопарку, це майже чотири дороги до Місяця і назад.

Читайте також Укрпошта продає свої старі автомобілі: як їх купити

Що у підсумку продають

Автомобілі пройшли, як кажуть, "Крим, Рим та мідні труби". В середньому пробіг становить майже 470 тисяч кілометрів, а фізичний знос сягає 96%.

Механіки автопарків схиляються до думки, що цей транспорт тримався більше на характері, ніж на техніці.

Це не останній аукціон з продажу

З епохою техніки радянських часів Укрпошта остаточно ще не прощається. Остання передача продажу транспорту через аукціон ще попереду.

З часом буде продано ще десь 250 машин. Щоправда, у відомстві не уточнюють, коли саме.

Читайте також Українські поштарі оновлюють автопарк електровелосипедами, фургонами та вантажівками

Укрпошта з "брухтом" не вовтузиться

Щодо продажу техніки у поганому технічному стані, то відомство з цього таємниці не робить.

"Укрпошта за законом не може просто взяти й передати ці автівки ЗСУ, і жоден командир цю техніку в критичному стані не прийме", – йдеться у повідомленні пресслужби.

Прозвучали й рекомендації: охочі допомогти ЗСУ, можуть купити лот і зібрати з чотирьох-п'яти автомобілів УАЗ одну-дві машини, використовуючи викуплений транспорт як донорський.

Читайте також Чому в Німеччині розбирають сотні танків та БМП: розслідування

Рекомендація слушна. Ймовірно, хтось і пристане на це, оскільки автомобілів-донорів таких марок критично не вистачає.

Не перекладаючи на плечі інших

Однак у колі експертів Авто24 прозвучала не менш цікава думка: чому б потужній автотранспортній службі Укрпошти не створити на своїй базі ремонт техніки і якусь кількість машин з того переліку передати до ЗСУ в робочому стані.

З такою кількістю КАМАЗів як машин-донорів, та при такій потужній авторемонтній базі й гарних фахівцях, два-три десятки машин можна без проблем підготувати для ЗСУ. Якщо з таким завданням легко справляються ремонтники в автомайстерні "У дяді Васі", то в рембазі Укрпошти зробити це ще простіше.